de ontdekking deel 3 laatste deel

luiergek1

Beginneling
.De ontdekking deel 3.

Wat vooraf ging in deel 2 me moeder had gemerkt dat ik geen vies luiertje had oepsie en nu wilde ze dat ik mee ging naar de winkels in luier.

Onderweg in de auto naar de winkels en ik zij tegen me moeder mama moet plassen kunnen we even stoppen bij een boom sorry pietertje NEE dat kan niet je hebt je WC om dus ja maar daar moet ik 3 dagen mee doen ja dus en wat maakt dat nou weer uit nou dan krijg ik uitslag, me moeder zij toen heb je zelf voor gezorgt ik kon het nog 2 min ophouden maar toen most ik toch echt plassen me moeder hoorde dat en zij goedzo pietertje.
Enemaal aangekomen op de parkeerplaats stapte we uit me moeder pakte me hand en we liepen samen naar de winkels. mama ik heb geen handje nodig jawel want jij bent nog een baby pfffff dacht ik bij mezelf, en ik vroeg waar we eerst heen gingen ja dat is een verrasing.
Ik zag toen dat we naar een abdl winkel gingen en ik zij daar wil ik niet in maar me moeder trok me al naar binnen en we gingen een beetje rond kijken er kwam een winkelbediende naar ons toe en vroeg wat we nodig hadden me moeder zij nou een kinderwagen voor hem en ze wees naar mij en slabbertjes en een extra pak dikke nachtluiers voor hem en ze wees weer naar mij nou volg mij maar.
We liepen naar een hoek waar de kinderwagens stonden en we gingen kijken ze zij dit is een hele goede kinderwagen even passen oke zij mijn moeder en ik ging zitten het zat eerlijk gezegt best lekker dus we namen die en een pak extra dikke nachtluiers en 3 slabbertjes waarop stond ik ben een kleine baby in blauw roze en paars.
We pakten de spullen en gingen naar huis me moeder zij tegen me ow pietertje kan je nog even naar de c1000 om ijsjes te halen oke is goed mag ik dan wel me luier af mama???
Nee dat mag dus niet ik keek een beetje beteuterd en nam de 5 euro aan die me moeder me gaf en ging lopend naar de winkel enemaal daar aangekomen was ik ontzettend zennuwachtig een bekende tegen te komen.
Ik ging naar binnen en pakte een mandje en ging opzoek naar de ijsjes ik kwam een gangpad in en zag daar een juf staan van mijn school shit he en me luier was duidelijk zichtbaar dus ik liep stuch door maar ze had me al gezien en zij HOI pieter hoe is het nu met je goed hoor mevrouw damstra zo heete ze.
Wat moet je kopen vroeg ze ijsjes zij ik ow lekker zij mevrouw damstra en ze keek me is goed aan en vroeg pieter draag jij nou een luier onder je broek ik zei ehm en kreeg een super rood hoofd ehm ja ow leuk zeg ben je nog niet zindelijk dan ik zij maar vlug NEE en liep gou door ik pakte de ijsjes en rekende af.
Opweg naar huis verliep alles goed maar ik moest nog een keer plassen ah wat een lekker gevoel zeg.
Ik kwam thuis en het eten stond al klaar na gegeten te hebben een ijsje nog even tv kijken en naar bed ik moet zeggen wat ben ik blij dat mijn moeder erachter is gekomen en ging rustig slapen……………

Einde.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
tirinty89 Emma's ontdekking in de ABDL-wereld E 1
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
SmallSmartie Verhaal Klaar De ontdekking 16+ 16+ Verhalen 4
M Mauds ontdekking M 2
L de ontdekking van James O 3
luiergek1 de ontdekking vervolg komt nog O 2
DL_Michel een Vernederende ontdekking V 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
Similar threads


















































Bovenaan