Mijn meisjes leven

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 10,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 10,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 3 30,0%
  • 9

    Stemmen: 2 20,0%
  • 10

    Stemmen: 3 30,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Hanswaarde


Aanstaande vrijdag was het feest waar ik mij al 2 maanden op verheugde, tot dat mijn moeder naar mij toe kwam om te zeggen dat ze een heel schattig jurkje voor mij gekocht had. Ik stond perplex een jurk? Ik was 13 jaar oud en nota bene een jongen. Waarom zou ik met een jurkje aan naar een feest toe moeten. Ik ging naar mijn moeder toe en vroeg haar waarom ik een jurkje aan moest naar het feest, ze legde mij uit dat als ik als meisje ging er even veel jongens als meisjes waren en dat ze daarom had besloten dat ik maar als meisje moest gaan. Ik moet toegeven dat ik er ook best wel als een meisje uitzag.

De volgende morgen werd ik al vroeg gewekt, ik moest de kleding passen voor het feest. Maar Ik kreeg er eerst nog wat onderaan mijn moeder wou perse dat ik een luiertje eronder droeg zodat mijn geslachtsdelen netjes ingepakt zaten en echt niemand snel zou zien dat ik een jongen was. Een luier? Ik had al zeker 10 jaar geen luiers meer gedragen, nu werd ik geacht als jongen een jurkje te dragen en ook nog een luier! Maar goed moeders wil was wet en dat wist ik, dus ik liet het me maar gebeuren. Ik moest op mijn bed gaan liggen en mijn moeder zalfde mij in en vouwde de luier tussen mijn benen door, plakkers dicht en hop ik was voor de eerste keer in 10 jaar weer geluierd. Toen pakte ze een rompertje een roze en trok deze van over mijn hoofd over me heen. Het zat perfect vervolgens trok ze een witte panty over mijn benen heen, roze sokjes erover en vervolgens roze ballet achtige schoentjes, ik moet zeggen dat ik me niet helemaal ongemakkelijk voelde in deze kleding. En zeker niet met alle gerust stellende en lieve woorden die mijn moeder mij zei, telkens vertelde ze me dat ze altijd al een meisje had willen hebben om deze te verzorgen en op te tutten. Ze was heel blij dat ik zo braaf mee helpte. Ze gaf me een kus op mijn voorhoofd een aai over mijn luiertje en vertelde dat ze even het jurkje ging halen. Toen ze terug kwam zag ik het meest schatige jurkje dat ik ooit in mijn leven had gezien! Kijk eens zei ze, dat gaan we je maar effe aan trekken.

Het jurkje was van wit zijde met pof mouwtjes een heel strak lijfje en verder wijd uitstaand. Mijn moeder zakte door haar knieen en zij zo snoepje van me kom maar effe hier dan help ik je in je jurkje te stappen, voor de eerste keer stapte ik van mijn bed af met de luier tussen mijn benen en liep naar mijn moeder toe. Het was wel effe wennen met die dikke prop tussen mijn benen te lopen.

Mijn moeder trok het jurkje over me heen en draaide me om op de achterkant deed ze een ritsje dicht , ze streelde me over mijn rug en gaf me een tikje tegen me luier daarna sloeg ze haar armen om me heen en knuffelde me bijna dood, wat ben jij een lief klein schattig meisje! Ik liet haar maar begaan, ik vond het niet zo erg om meisje genoemd te worden.ik bekeek het jurkje nog eens goed pof mouwtjes veel roze kant eraan en verder helemaal wit en het lijfje zat enorm strak over mijn lichaam, eigenlijk een heel fijn gevoel. En de luier gaf mij een heel veilig gevoel, ik voelde me een meisje en dat gevoel vond ik heel erg fijn. Mijn moeder zei dat ik mijn kleding maar aan moest houden, om er al vast aan te wennen. Ik was verbaasd en als ik dan naar de wc moet ? Liefje zei ze maak je niet druk doe het maar lief in je luiertje zoals ik het van je verwacht. Ik stribbelde helemaal niet tegen en had er vrede mee . Ik liep naar onder en mijn moeder liep achter me aan. IK ging op de bank zitten en ging lekker tv kijken, mijn moeder kwam op een gegeven moment aan liet me opstaan en ze beveelde me op haar schoot te gaan zitten ze duwde me stevig tegen haar aan en fluisterde me in mijn oor wat ziet mijn prinsesje er mooi uit vandaag, en ze gaf me een kus op mijn hoofd. Eigenlijk was het heerlijk om zo lekker dicht tegen mijn moeder te zitten met een jurkje aan en een luiertje om ik voelde me een meisje en ik voelde me klein. Veilig en geborgen. Ik kon maar niet van mijn jurkje afblijven. Langzaam aan voelde ik de drang op komen om te poepen. Mam zei ik ik moet poepen, wat nu? Och schatje doe het toch in je luiertje dan verschoon ik je dadelijk lekker, maak je maar geen zorgen. Dit vond ik toch wel moeilijk voor 1 dag een meisje moeten zijn oke, een luiertje dragen oke. Maar de grote behoefte in dat luierte loze vond ik toch een raar idee. Maar goed ik poepte in mijn luiertje en daarna heeft mijn moeder me weer verschoont. De rest van de dag heb ik de kleding aan gehouden en ik vond het heerlijk, mijn moeder vroeg mij of ik niet altijd al een meisje had willen zijn hier wist ik niet op te antwoorden en ik liep rood aan. Mijn moeder lachte knuffelde me en zei lief schatig klein prinsesje van me, als jij vanaf nu vaker een jurkje aan wil dan mag dat ten alle tijden.

Dan ben je mijn meisje en dan tut ik jou op en doe ik je een luiertje om oke? Ik werd klaar gemaakt voor de nacht en mijn moeder vroeg me of ik de luier om wou houden ik zei prima. Ik kreeg een nachtjapon aan en werd geacht te slapen. Ik kreeg een kus op mijn voorhoofd en ze wenste haar prinsesje een diepe zachte en vooral droge nacht toe.



Ik werd wakker en het was eindelijk vrijdag de dag van het feest. Mijn moeder kwam de kamer binnen, en verschoonde mijn luier , zo snoepje dan gaan we je lekker op tutten vandaag he, ik maak eens effe een lief babij meisje van jou schatje. Ik kreeg alle kleding waar aan en uiteindelijk werd ik in het jurkje getilt, vervolgens moest ik achter mijn moeder aan lopen en kreeg ik een pruikje op daarbij werd ik enorm schatig op gemaakt en niemand zou zeggen dat ik eigenlijk een jongen was. Ik voelde me zo fijn, en zeker niet belachelijk.Het leek wel alsof een onbewuste verlangen in me opgerakelt was. IK zei oh mama ik wil zo graag vaker als meisjes babij behandelt worden. En mijn moeder vertelde me dat dat ten alle tijden kon, en dat ze blij was dat ik toegaf aan mijn gevoelens.ze pakte mijn hand en samen gingen we naar het feest.



Niemand viel op dat ik een jongen was en ook over de luier werd niets gezegd iedereen vond mij een lief heel erg schatig meisje en ik ben dan ook heel wat keren bij mensen op de schoot moeten gaan zitten en ben uit bundig geknuffeld, wat heerlijk om nog eens een luier om te hebben en een meisje te zijn.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Mijn meisjes leven* by Ivy

leuk verhaal! Zou zo maar mij hebben kunnen overkomen als ik niet al een klein (baby)meisje zou zijn. ga zo door dikke pluim
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Vlot geschreven verhaal. Ik kijk al uit naar het vervolg (er komt toch wel een vervolg op mag ik hopen)
 
N

natte-broek

Guest
Ja! Kom op met dat vervolg! We wachten er al bijna 3 jaar op! Hoe durf je!
 

Sissy Babytje

Snoezige Schattige Luiertjes en Jurkjes
Oh ik smelt weg wat een heerlijk verhaal :) Ik kan er geen genoeg van krijgen om in een snoezig luiertje en een schattig jurkje deze verhaaltjes te lezen echt enig :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Esus Daddy/Dom voor ondeugende vrouwen/meisjes Contact advertenties 0
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
E Meisjes van mijn leeftijd Contact advertenties 29
P DryNites meisjes, jongens of Kruidvat maat 9 Broekplassers en Poepers 15
nina15000 meisjes/vrouwen luiers niet vol Broekplassers en Poepers 33
nina15000 Meisjes / vrouwen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
W zelf maken meisjes slipjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Dragen er evenveel jongens als meisjes pampers ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Baby Charlotte op zoek naar een leuke meisjes speen(nuk5) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
T Voor meisjes enkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Z voor meisjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
J meer jongens dan meisjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T 2 meisjes 1 geheim (deel 2) (18+ DL, ML, TL, WL, NL, VN, SL) 16+ Verhalen 15
A 2 Meisjes 1 Geheim (18- TB, ML, TL, WL, NL, PL, BP) 1 t/m 9 10
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Similar threads


















































Bovenaan