mijn leven

brenies

keep it wet
Mijn naam is brandons en ik ben 18jaar oud en ik hou al van luiers sins ik het weet.
ik ga nu een verhaal vertellen. (Let niet op mijn speling ik ben namelijk dislektirs.)

2012 (16jaar oud)

Hooftstuk 1 : een andere ochtend

06:30 de normaale tijd dat ik wakker word gemaakt om naar school te gaan.
Maar vandaag was het niet als elke ochtend dit was anders. Me mama maakt me dus wakker om 06:30 ik word licht wakker door mijn moeder ik blijf nog even ligen en sta dan op maar op het moment dat ik op sta merk ik dat mij pyjama nat is geworden. En ik kijk naar mijn bed overtrek en want denk je ? Ook nat.

Hooftstuk 2 : tijd om te vertelle.

ik schreeuwe. Mama kun je even komen?. Dus na een paar minuten komt mama mijn kamer in en vraagt aan me .ja wat is er?.
Ik: Mam ik heb in me bed geplast:(
mama: onee he dit meen je mij niet he ga nu onmidelijk dochen en daarna onbijten!.
Ik loop rustig naar de doche en begin te huile en na het doche kan ik aan niets anders denken dan het bedplasen na het onbijt ga ik met de bus naar school

Hoofstuk 3 : op school

aangnkomen op school is het het zelfe als elke scholldag dood saai. Want ik word ook nog eens gepest op school maar ik laat ze over me heen lopen want worden doen geen pijn.maar tijdens elke les die we hebben denk aan niets anders dan de ochtend en wat er nu gaat geburen. Wat als ik vaker in bed plas en wat als iedereen van scho het weet dan worde de dagen nog erger heer. Dus me hooft is er totaaal niet bij.

hoofstuk 4 : vrij

eindelijk vrij van school er leek maar geen eind aan te komen !. Bij de bushalte zie ik een vriendje van me(joost) dus ik hoefte niet aleen in de bus te zite geluk :) in de bus is het erg rustig dus ik zit lekker achterin met me hooft tegen het raam. Weer aan het denken aan vanochtend. Joost vraagt aan mij wat is er ? ik zij hem oow heb een beetje hooftpijn meer niet.
toen zij hij oow snel naar huis gaan in bed lige. Ik dacht nee he nu moet ik wel naar huis toe gaan.

Hoofstuk 5: thuis

aangekomen thuis is er gelukig niemand. Ik doe mij schoene uit en ga naar mijn kammer kijken of het bed al gedaan is.
aangekomen in me kamer zie ik niet veel verandere gordijne nog dicht en een troep. Het eenigen wat mij opviel was dat het bed heele maal leeg was en als ik er naar wil kijke hoor ik net op de oprit mij moeder aankomen rijde mrt de auto. Ik denk bij me zelf oonee he nu komt het. Me moeder beld aan de duur. Ik doe open en loop weg. Op dat moment zecht ze kom eens helpen met de bootschapen. Na een paar tasen bootschapen was mij was op gevalle in een van de tassen die ik hat gebracht.

hoofstuk 6 het begin

Mijn moeder was de auto aan het parkeren in de grage dus ik kon kijkr wat ik noe echt gord zag.
Lopen naar de keuke snel op te kijkrn of me ogen niet loogen.
kijkend in de tas en ik zag het goed een grote pak pampers (luiers)
Ik dacht bij me zelf nee dit kan niet waarzijn. Ik dacht ik zeg nu nog maar niets erover en hou lekker me mont dicht
na een paar uurtjes was het tijd voor het eten we aten pasta. Na het eten ben ik nog even gaan voetballen buiten met een paar van mijn vrientjes

Hoofstuk7 slapengaan

na het buiten spellen was het al weer 22:00 ik dacht ik ga maar eens dochen want ik stonk wel aardig van het sporten.
na het doche ging ik nog een film kijken op tv die tot 23:30 duurde want het was namelijk vrijdag :).
Na de film ging ik lekker naar bed en ik dacht me moeder de luiers was vergeten. Ik lig niet eens 2 secondes in bed en mijn mama komt de kamer binne. Ze zij tegen me zoo zoo je gaat eindelijk een slapen. Ik zij ja goed he?. En op dat moment zech ze ja heel goed maar niet zoo snel jonge man en haalt de luier tevoorschijn en zecht omdat jij een ongelukje heb gehat moeten wij dat oom verkomen dus ga jij een luiertje dagen nu. Ik woow nog nee zegen maar op het moment dat ik wil zegen nee trekt ze de denken van me af. En ik begon te huile.

hoofstuk8 de luier om

Mama zij stop met huile het is je eigen stuld. En ze dee me pyjama broek uit en me onderbroek. zij dat ik me bile moest optile en schoof de luier onder me bile. Poederde me biletjes in. En maakte de luier dicht. Het voelde raar en een beetje strax. Me mama zij me dat ik moest gaan staan ik dee dat. Me moeder zete de luier nog even goed lang me bene en achtekand. Ze zij me weltruste kleine baby. Ik zij niet en brak in trane uit. Eenmaal in bed kon ik niet slapen door de luier maar ik probeerde te slapen en ik viel na een tijdje in slaap.

Hoofstuk 9 de eerste luier ochtend

ik word wakker en dacht alles was maar een droom.maar op her moment dat ik uit bed stap voel ik me onderbuik ergzwaar. En ik keek en zag de luier het was dus geen droom het was echt. En ik zag me zelf in de spiegel met een luier om en viel in tranen op me bed een paar minuten later komt me moeder de kammer bine en kijk me aan en zechr en is baby droog? Ik gaf geen antwoord en mam ging kijken . Zoozoo iemand geeft hrt niet volgehoude vanacht now ik zal je maar verschone we gaan toch zoo naar oma. Ik zij wat moet ik weer een luier om?. Ja we gaan naar oma en dat ik zeker nog 2uurtje met de auto dus voor de zekerheid krijg jij een luier nu om.


ik hoop dat julir heer wat van vindr en als julie wille schrijf ik wel ?
 

gommu

Gewaardeerd Lid
wel een leuk verhaal hoor.

maar zal wel niet leuk zijn geweest toen je moeder thuis kwam met pampers
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
Een paar tips,

Die korte hoofdstukken zijn meer alinea's, is het niet handiger dit gewoon in 1 hoofdstuk te schrijven.
En lijkt me handig dit hele stukje even een spelling check te doen, aangezien er tig spel fouten in staan waardoor je verhaal een beetje weg valt,
wat op zich zonde is aangezien het wel een redelijk verhaal is waar je een goed verhaal met diepgang van kan maken.

Hoop dat je er wat aan hebt....succes verder met schrijven
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Veel typfouten maar aangezien je dyslexie hebt kan je er niet veel aan doen verder leuk verhaal als er een vervolg komt wil ik me graag aanbieden als spellings controle ikwil best wat tijd vrij maken om het te verbeteren neem maar contact met me op via een PM of mijn skype

Skype : DL.skaap
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
Similar threads













































Bovenaan