Mijn leven

  • Onderwerp starter jeroen92
  • Startdatum
J

jeroen92

Guest
Ik was 15 en had al hele poos rare dingen in mijn hoofd wou graag klein zijn en luiers dragen.
Ik ging google op Luiers en baby willen zijn. Kwam eerste weken wat foto’s tegen en wist dat ik gelukkig niet de enigste was met dat gevoel. Ik had echt het gevoel dat ik de enigste was.
Kwam wat Engelse site tegen en na speur werk kwam ik luiers.org tegen. Deze site heb ik door gelezen en kwam snel op abdltb-club te recht. Daar heb ik veel info gevonden. Ook vond ik het chatten er erg leuk. Werd 16 en had sinds mijn 13 al babyluiers gepakt bij mijn pleeg ouders.
Ik dat daar van af mijn 11 de wand heb adhd en was gewoon erg druk 1 keer in de 3 weken ging ik er heen. kwam er tot rust en leukste was hun oudste zoon die net geboren was toen ik 12 was. Speelde er veel mee maar wou graag liever hem zijn.

Op abdltb sprak een man mij aan die mij wel is wou ontmoeten. Dit vond ik wel eng, maar had hem op de cam gezien en vertrouwde hem wel. Ik chatte erg veel met hem en zo doende hebben wij keer afgesproken. Ik kreeg luiers van die man en zo doende was ik een echte baby. De aller eerste keer heeft hij mij zelfs een luier omgedaan. Lag achter in zijn auto en het ging prima, Zo als altijd zat ik vol zakmessen het zou maar een viezerik zijn die je zou misbruiken, zou hem zo dood steken.

Op een gevenmoment wist ik wat ik was. Heb veel gedaan en opgezocht dit ging ten kosten van mijn school zat in examen jaar. Ik ging soms met luier naar school spannend maar zo dra ik thuis was ging ik eten en naar boven en logde in abdltb chat. Huiswerk makken pfff ben havo getest en deed vmbo KB maar ja.

Op een geven moment heb ik het mijn pleeg ouders verteld nou die vrouw. Ik sprak nog steeds af met die man en wou haar mening weten. Het zweet liep mij langs het hoofd toen ik op een geven moment ik zei dat ik haar wat wou vertellen. Ze ging tegen over mij zitten en zei vertel maar. Ik zei dat ik graag luiers wou dragen en mij baby wou voelen. Op dat moment raakte ik in een shoke.
Ze zei dat ze het raar vond maar dat we morgen wel verder gingen praten. Na dat ik mijn tranen droogte ging ik slapen wat ik haast niet kon. Die dag er op heb ik luiers.org bij gepakt en ze laten kijken. Ze zeiden tegen mij dat ze het tegen SGJ zouden vertellen.

Ik sprak nog steeds af met deze man hij was lief ik kon alles tegen hem zeggen en dat deed ik ook.
Dat ik thuis ruzie had en andere dingen die jij eigenlijk alleen tegen iemand zou zeggen die je heel lang kent. Maar ik kreeg wel elke keer weer luiers van hem zelfs een rompertje die ik super vond was zo blij met hem.

Op school moest een PO2 maken praktische opdracht 2. Dit moets je in groepjes doen van 2 a 3 mensen. Ik bleef alleen over. Had schijt aan school en vond het niks aan . de opdracht ging niet goed.
En kreeg ruzies. En wou zelfmoord plegen.

Mijn pleegouders waar ik alles tegen vertel die zeiden dat jeugdzorg zich zorgen maakt.
Op een jaarlijkse evaluatie gesprek waar ik tegen mijn ouders alles moest vertellen over de abdltb gebeuren en dat ik afsprak met een man, wat ik niet eens wou vertellen. Werd besloten dat ik maar in therapie moest al snel kon ik naar Elios.

Op een dag regende het maar had afgesproken met die man die mij luiers zou geven. Ik had een luier aan die al nat was. We hadden afgesproken op msn en ik wou graag kletsen wou mijn hard luchten, en dat kan je bij iemand die je vertrouwt. Ik vertrouwde hem zo dat ik nooit meer een mes mee nam hij was lief en gaf om mij. Ik parkeerde de brommer maar regen hinderde alles. We reden van de weg naar beneden waar ik dacht droog te staan. Maar niet dus. Hij vroeg of ik in de auto wou zitten.
Ja tuurlijk laat me niet nat regenen. Heb lang met hem geklets maar hij vroeg of ik die luier aan had die ik vandaag aan had op msn. Ik zei ja en hij vertelde over zijn luier dat die nat was. Ik dacht echt wtf boeit mij niet. Hij wreef over zijn luier en ik dacht iewl. We kletsen wat maar hij vroeg of mijn luier nat was hij zat steeds aan zijn kruis en ik zei ja ben nat. Ik vond het niks aan wou naar huis wou die luier en dan weg gaan. Op een moment greep hij mij bij mijn kruis kneep er in begon zich zelf te bevredigen in zijn luier. Op dit moment wist ik niet wat er gebeurde er ging alles door mij heen het voelde geil maar dat wilde ik niet bha ik wil geen seks met een luier wou baby zijn.(ik rukte mezelf nooit wand dat doen baby’s niet) ik had gevoel nooit gevoeld die tintels in mijn eikel en ik voelde me angstig ik wou weg toen hij stopte dook ik in de hoek en hij zei niet super veel ik zei dat ik naar huis ging en dat deed ik met de luiers die ik kreeg.


Bij mijn pleeg ouders zagen ze dat ik depri was maar ja dat was ik wel eens. Ze zeiden mij op te passen met die man wand ja niks is gratis ze warren bang dat hij mij zou misbruiken. Ik zei dat ik wel zou uitkijken

De PO2 op school ging klote ik kon mijn kop er niet bij houden en lukte mij niet alleen. Had het maar over ritalin gedaan en was klein en stom geworden.

Therapie ging klote ik wou het niet had wel een aardige psychiater maar ja ik was ergens anders mee bezig in mijn hoofd.

Ben gestopt met afspreken met die man die dat erg raar vond. Heb het mijn pleegouders ook verteld die waren er blij mee

PO2 onvoldoende af gerond mocht geen examen doen. Ik flipte wou mijn leven beëindigen maar wou niet alleen dood gaan samen met iemand die ik mee wou nemen droomde elke nacht hoe ik iemand dood maakte op gruwelijke manieren. Maakte plannen hoe ik mijn mentor kon omleggen.
Dit plan stond op papier. Ik was depri en niet een klein beetje ook. Op een moment stuurde ik een email met mijn plan naar hem toe.

De dag dat ik mijn leraar zou omleggen was daar in de pauze stond ik met 1 mes open in mijn broekzak en 2 in mijn tas en 1 in mijn schoen in zijn kantoor waar hij zou zijn. Hij kwam niet (gelukkig)
Ik ging naar huis maar onder aan de trap sprak ik 2 meiden die ook geen examen mochten doen om dat hun po2 niet voldoende was . Ik zei tegen hun dat ik het een kut school vond en dat het gesloopt mocht worden. Mijn mentor stond boven aan de trap en hoorde het, hij zei dat ik normaal moest doen. Ik pakte mijn mes en schreeuwde naar hem als hij niet op zou rotten het verkeerd af ging lopen . Ik ging naar huis onderweg belde mijn vader mij dat de leraar gebeld had en had mijn email gelezen. Ik schreeuwde naar mijn vader en hing op. Mijn leraar belde mij later op en ik heb het hem gewoon verteld waarom ik hem wou vermoorden.

Moest de dag er na bij 2 hoge pietjes komen. Heb ze wat dingen verteld maar ze zeiden dat ze nog nooit iemand in zoon korte tijd zo vaak het woord zelfmoord heeft horen zeggen. Ze wisten dat ik bij elios liep en ze hebben elios het ook verteld. Ik hoefte mijn geen zorgen te maken over mijn examen mocht gewoon examen doen wand had zulke goede cijfers.

Bij elios was het aangekomen en ze gooiden mijn therapie om in agressie therapie.
Ik droomde nog altijd zo naar. Vertelde het uiteindelijk tegen mijn psychiater die kon mij helpen.
Bij mijn therapie moest ik tegen balletje slaan echt stom. Wou stoppen

Ben geslaagd hehe gelukkig ging nu een bbl opleiding doen ging werken bij een auto schade bedrijf.
Ik moest om de 2 weken nog naar therapie. Mijn psychiater schreef mij tabletten voor tegen die drommen die ik had het werkte.

Het ging beter met mij leerde een meisje kennen en werd verliefd. Luiers haha die waren uit mijn leven wand wou er niks mee te maken hebben. Vond iedereen die het droeg maar viespeuken.
Kreeg een relatie, zei wist alles van mij wat ik mee gemaakt had was echt verliefd.
Ik werkte 4 dagen en beviel mij super goed. Ik voelde mij zo goed dat ik stopte met de therapie dromen stopte behalve het s’nachts droog blijven niet dat was ik sinds een poosje niet meer droomde niet sliep vast en werd s’ochtens wakker.

In een relatie ga je dingen uitproberen en heb je seks. Dit kon ik niet met haar ik kon haar het plezier geven haar vingeren en beffen maar dat was het ze mocht niet aan mijne komen. Ik werd onzeker en wou geen seks met haar als ik wel seks had kwam ik niet klaar vond het maar goor. Nu ik 20 ben kan ik mij er nog niet helemaal over heen zetten. Ik kan er wel van genieten dat kon ik eerst niet.
Maar nu wel maar klaar komen nee nog steeds vies.

Op mijn 18 de heb ik het misbruik niet meer weg gestopt. Het duurde nog een half jaar voor ik het tegen mijn ouders kon vertellen en tegen mijn pleegouders, Die zijden ja Jeroen ik had het wel verwacht maar we wisten het niet zeker en durfden het niet te vragen,

Ik ben in therapie gegaan. Ik leerde er wat van. Maar mijn psychiater ging weg. Kreeg een jong meisje die mij niet kon helpen het ging niet goed ze hielp me met alles maar niet met het geen waar ik voor kwam. Ik wou stoppen maar ja zij ging eerder weg wegens een andere baan. Ben gestopt en kwam niet voor uit.

Heb paar maand daar na aangifte gedaan tegen die man die mij de luiers gaf.
De aan klaagt luid seksueel misbruik. Ik wacht nog steeds op een telefoondje en kijk dan wel verder.
Mijn leven kan nu alleen nog beter worden draag nu al weer anderhalf jaar luiers voor de lol en kan soms gewoon lekker baby zijn.

Ben verloofd met mijn vriendin sinds een halfjaar. Ze snapt mij en weet ook als ik geen seks wil dat het geen probleem meer is wand ze snapt mij nu. Ze vind de luiers niet leuk als ik ze overdag draag s‘nachts geen probleem.

Heb een nieeuwe baan beter dan de vorige heb een vakdiploma en werk en heb nog avond school. Het gaat goed met mij zo lang ze in de kantine niet de hele tijd over seks hebben dit is en blijft een niet leuk onderwerp voor mij. Mijn vertrouwen in mensen is naar de klote geholpen en zal niet snel afspreken.

Het gaat mij goed.
 

grotebroer

Beginneling
ik begrijp je niet helemaal. je spreekt een hele tijd af met een man, wanneer je 16 bent dan zit hij aan je en ben je helemaal van slag. er zijn heel wat 16 jarigen die precies weten wat ze willen. je lijkt me niet dom. bovendien zit je regelmatig op gaychat. de mannen die je daar treft vallen inderdaad op mannen/jongens. ik praat een en ander niet goed, maar vindt het idee dat het met jou beter zou gaan wanneer deze man gestraft wordt een beetje raar. bovendien vond je het luiergebeuren toen fijn en nu nog steeds. en blijkbaar vindt je het ook prettig wanneer mannen naar je kijken of met je chatten/daten.
 

grotebroer

Beginneling
oke het is me iets duidelijker al snap ik sommige zaken in je redenatie niet helemaal. maar dat geeft niet het is maar net hoe je iets beleeft of uitlegt. dat lage zelfbeeld begrijp ik ook niet, je ziet er hartstikke leuk uit en toen ik je eens sprak op chat. leek je me een leuke jongen dus je mag best positief zijn over je uitstraling! je hebt een vriendin en deze voelt zich blijkbaar prettig bij jou dus ben je ook instaat om in real life goed over te komen en iemand lief te hebben. verder heb je een leuke baan dus, wat is het probleem? je bent een normale hollandse jongen, ziet er goed uit en hebt een vriendin en baan! oke je hebt iets met luiers maar daar ben je ook niet uniek in. je moest ze de kost eens geven :) hartelijke groet grote broer
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
Similar threads













































Bovenaan