veranderingen in men leven

M

miss-lozer

Guest
de kleutertijd

ik werdt terug wakker in die kamer maar deze keer niet op een matras maar in een bedje met rekjes de kamer was roze er stondt veel speelgoed en kleding en een commode laten we even terugspoelen .
Want het laatste dat ik me kon herinneren was heel wazig ik had iets gedroken en toen hoorde ik nog wat en toen hoorde ik nog wat maar dat kon ik me niet herinneren . nu terug naar de realitiet ik lag daar in een kamer en opeens realisseerde ik me dat ik een luir droeg na een tijdje , ik weet niet precies hoelang kwam anneleen binnen . Ze keek en zei is onze kleine meid wakker . laten we ons weer even onze tijd laten rusten op dit taffereel .

- zo is onze kleine meid wakker ?
- ja
- ben je droog ?
- ja .
- zal ik even kijken
- nee !
- toch doe ik het want kleine meisjes hebben nu eenmaal niets te kiezen .
- alsjeblieft
- ik of mama
- niemand
- ik dan
ow kijk wie is er nat
- hui ik heb niets in dat in dat in dat in die
- luier liefje ? je moet er je heus niet voor te schamen hoor kleine meisjes dragen het nu eenmaal
zeg maar eens wat draag je en gebruik je
- een llllluiluii een luie een luier
- goed zo maar je bent nat zie je het kijk

en toen riep tanya dat het tijd was voor ontbijt en zei ze dat ik maar nat mee moest komen .
ik werd van uit men bedje gehaal en moest kruipen tot aan de trap daar werd ik opgepakt en beneden in een stoel gezet ik mocht zelf geen eten nemen . ik kreep vannile pap gevoerd door tanya en voor de rest was het een onaangenaam ontbijt ik moest naar toilet , toen ik het zei zeiden ze maar liefje toch je bent toe aan potjestraining maar doe het nu maar in je luier . Dit antwoord kreeg ik regelmatig en toen liet ik het lopen en tanya had dit zo te zien wel door maar ze zei niets .
 

manon

Toplid
bigjim zei:
Niet om je onderuit te halen, maar ben je daar wel eens op getest?
Ik denk dat haar spelfouten weinig te maken hebben met dislectie..
Ik dacht meer aan een vorm van luiheid?
Maarja..

Trouwens ik snap niet zo goed waarom iedereen zegt: 'We zijn niet op school!'
Want ik dacht dat je al die dingen die je hebt geleerd tijdens Nederlands moest toepassen aan je dagelijks leven.. dus hoe je met mensen communiceert.
 
T

ThisSideUp

Guest
@manon: Je zegt ware dingen!

Dus...

@miss-jowi: Je KUNT het dus wel. Doe het dan ook...
 

Real Madrid

Gewaardeerd Lid
Serieus, wat een moeite om even na te lezen en de nodige interpunctie toe te voegen. Doe anders een spellings en grammatica check.
Ik snap niet dat mensen het niet erg vinden, dat een verhaal ZO slecht te lezen is.
 

Punked

Superlid
miss-jowi zei:
IK HEB GEEN TAALPROBLEEM !!!!
mensen er heb geen dyslexie of aoiets in die richting
geen taalprobleem
Kijk, en dit is precies wat je fout doet. Één keer een typefoutje kan, maar een verhaal wat vol staat met dat soort fouten is gewoon onleesbaar. En zelfs iemand die zwaar dyslectisch is snapt dat 'aoiets' geen woord is.
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Real Madrid zei:
Serieus, wat een moeite om even na te lezen en de nodige interpunctie toe te voegen. Doe anders een spellings en grammatica check.
Ik snap niet dat mensen het niet erg vinden, dat een verhaal ZO slecht te lezen is.
Het is 'spellings- en grammaticacheck'.

Wat ik bedoel te zeggen is, iedereen heeft zijn eigen standaarden. Die krijg je toch nooit universeel, dus tenzij de eigenaar van het forum er regels voor opstelt, kun je je er beter niet aan storen.
 

Delete07

gewoon blij
Precies, ben het eens met de laatste spreker. Voor mij, iemand met dyslexie .is het prettig dat mensen in de chat mijn de spelfouten accepteren. Wanneer je een verhaal schrijft is dat denk ik anders. Jij wilt dat mensen het gaan lezen en ja, dat weet ik maar al te goed. Door spel fouten wordt de inhoud minder serieus genomen. Maar die verantwoordelijkheid licht bij de schrijver van het verhaal. En wie er last van heeft gewoon niet lezen en je er druk over maken.
 

diaper ed

Gewaardeerd Lid
bloem zei:
Voor mij, iemand met dyslexie .is het prettig dat mensen in de chat mijn de spelfouten accepteren. Wanneer je een verhaal schrijft is dat denk ik anders.
ik heb het ook
ik weet best leuke verhalen verzinnen (denk ik ^-^)
maar dan ik het toch slecht te lezen
daar om doe ik het niet
 

LBV

Toplid
miss-jowi?
Een kleine tip van een persoon met dyslexie. (hoed denk je dat ik dit goed spelde? xD)
INSTALLEER GOOGLE CHROME!
want daar zit spellingcontrole in!
Het woord word rood onderstreept en je veranderd het met rechtermuisknop!

Hopelijk heb je hier wat aan! ;)

Je verhaal is btw mooi! Ga zo door! !1 dance

Laterzzzz dance
 
T

ThisSideUp

Guest
Montoyafan zei:
Wat ik bedoel te zeggen is, iedereen heeft zijn eigen standaarden. Die krijg je toch nooit universeel, dus tenzij de eigenaar van het forum er regels voor opstelt, kun je je er beter niet aan storen.
Leuk dat iedereen zijn of haar eigen standaarden heeft, maar daarom bestaan er dus woordenboeken en programma's die spelling controleren. Die programma's en die boeken zijn samengesteld door mensen die als beroep de collectieve taak hebben om te bepalen hoe een woord moet worden gespeld en te definiëren wat het betekent.

Kom op mensen, zo moeilijk is het toch niet? Ik weet dat dit een forum voor infantillisten is, maar dat is geen reden om ook het taalniveau van een vierjarige te hebben. Einde discussie.
 

bigjim

Superlid
Het lijkt me toch ook niet leuk dat er elke keer zo'n discussie losbreekt als je iets schrijft.
 

LBV

Toplid
bigjim zei:
Het lijkt me toch ook niet leuk dat er elke keer zo'n discussie losbreekt als je iets schrijft.
inderdaad....
Mensen gewoon mee kappen!
Anders lees je haar verhalen toch niet?
 
T

ThisSideUp

Guest
bigjim zei:
Het lijkt me toch ook niet leuk dat er elke keer zo'n discussie losbreekt als je iets schrijft.
Precies. Het was ook de bedoeling dat dit eenmalig zou zijn, maar helaas.
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
luierbevuiler zei:
miss-jowi?
Een kleine tip van een persoon met dyslexie. (hoed denk je dat ik dit goed spelde? xD)
INSTALLEER GOOGLE CHROME!
want daar zit spellingcontrole in!
Het woord word rood onderstreept en je veranderd het met rechtermuisknop!

Hopelijk heb je hier wat aan! ;)

Je verhaal is btw mooi! Ga zo door! !1 dance

Laterzzzz dance
Firefox 4.0 en vorige versies hebben dat ook, IE 9.0 als ik me niet vergis ook, chrome is trager en minder veilig dan Firefox.
En ja, voor de gene die nou nog een reactie wil plaatsen met ook maar iets over de schrijfstijl/grammatica/spelling ik raad het af...
Het is vaak genoeg vermeld, kappen dus!
 

Anomiem12575123672371651

Gewaardeerd Lid
ThisSideUp zei:
bigjim zei:
Het lijkt me toch ook niet leuk dat er elke keer zo'n discussie losbreekt als je iets schrijft.
Precies. Het was ook de bedoeling dat dit eenmalig zou zijn, maar helaas.
Hebben we om die reden geen moderators op het forum? Om die zooi (en daarmee doel ik op de opmerkingen over spelling en niet de beginpost) gewoon weg te halen? Wijden we daar 34 posts aan op een luierforum? Het wordt allemaal wat overbodig en nutteloos en ik weet zeker dat de boodschap al voor het 3de bericht in de voorgaande 5 topics was aangekomen en we er op termijn een lid mee wegjagen. Wordt dat het nieuwe doel? Dan moeten we ècht trots zijn op onszelf! :-\
 

LBV

Toplid
kingcouche zei:
ThisSideUp zei:
bigjim zei:
Het lijkt me toch ook niet leuk dat er elke keer zo'n discussie losbreekt als je iets schrijft.
Precies. Het was ook de bedoeling dat dit eenmalig zou zijn, maar helaas.
Hebben we om die reden geen moderators op het forum? Om die zooi (en daarmee doel ik op de opmerkingen over spelling en niet de beginpost) gewoon weg te halen? Het wordt allemaal wat overbodig en nutteloos en ik weet zeker dat de boodschap al voor het 25ste bericht in de voorgaande 5 topics was aangekomen en we er op termijn een lid mee wegjagen. Wordt dat het nieuwe doel? Dan moeten we ècht trots zijn op onszelf!
Helemaal mee eens!
Jonathan44 zei:
luierbevuiler zei:
miss-jowi?
Een kleine tip van een persoon met dyslexie. (hoed denk je dat ik dit goed spelde? xD)
INSTALLEER GOOGLE CHROME!
want daar zit spellingcontrole in!
Het woord word rood onderstreept en je veranderd het met rechtermuisknop!

Hopelijk heb je hier wat aan! ;)

Je verhaal is btw mooi! Ga zo door! !1 dance

Laterzzzz dance
Firefox 4.0 en vorige versies hebben dat ook, IE 9.0 als ik me niet vergis ook, chrome is trager en minder veilig dan Firefox.
En ja, voor de gene die nou nog een reactie wil plaatsen met ook maar iets over de schrijfstijl/grammatica/spelling ik raad het af...
Het is vaak genoeg vermeld, kappen dus!
Google chrome is de beste!
Waarvan denkje dat de andere browsers hun stijl vandaan hebben?
Ik IE9, Firefox 4, safari, en Google chrome.
Top 4:
4.safari
3.firefox 4
2. IE9
1.GC

Ik vindt van alles 4 chrome het snelst makkelijkst en beveiliging van chrome is gekoppeld aan bitdefender dus laad hij automatisch sommige pagina's niet als der een tronen in zit!
Daarom is chrome het best!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Tenasliptim Fuubuu veranderingen Plastic broekjes liefhebbers 0
C Welke luiers uit het rijtje zijn goed, redelijk of matig?(te veel veranderingen) Algemeen 8
piet20009 Reactie Tena op veranderingen Luiers 13
AB / DL25 Veranderingen Moderatie en Beheer team moderator talk 1
A welke luiers zijn beter Luiers 58
dirkje87 Tena men Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Diaperlover20003 Ervaringen Tena pants men Luiers 29
slo123 Gezocht iemand die men vieze luiertje wilt verschonen 16+ Board 4
lovediaper Tena Maxi men Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Tena men pants Luiers 7
beddenplasser tena men active pants medium Luiers 0
Koning^Speentjes Tena Men pad lv 1 2 3 (discussie) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
P mijn vriendin men grootste geheim verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
pietabroodje afscheid van men nuk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
klein TENA Protective Underwear Men luiers Pub 9
M ervaringen ( ik lette op men spelling en geen slot aub ) E 21
N Er bestaan wel degelijk meiden die het niet erg vinden dat men een luier draagt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Similar threads


















































Bovenaan